A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végeztem építészmérnökként 2017-ben, majd a közösségi közlekedéshez kötődő közlekedésépítészeti, urbanisztikai, arculati, stratégiai tervezési és kiadványtervezési munkákon dolgoztam. Építész munkatársként, társtervezőként a nevemhez fűződik az aszódi vasútállomás felvételi épületének és a Semmelweis Klinikák metróállomás egészének tervezése, valamint utastájékoztatási és látogató-irányító rendszerek (M3 metró, MÁV előváros, Budai Palotanegyed) fejlesztése is.

Elkötelezett a fenntartható mobilitásfejlesztések iránt. 2022-ben szereztem meg digitális térségfejlesztő szakemberi másoddiplomámat, melyet a „Vidékfejlesztés az okos mobilitás jegyében – Esettanulmány Dunamente térségében” című munkámmal védtem meg. Ebben a 4. sz. – Almásfüzitő–Esztergom – vasútvonal kialakulásának aspektusait, jelenlegi helyzetét és jövőbeni térségfejlesztését vizsgáltam, amely tudást célom a későbbiekben lépésenként a gyakorlatba is átültetni.

Szívügyemnek tekintem a vasúti mellékvonalak fejlesztési lehetőségeit, valamint a felhagyott vonalak egykori szerepének bemutatását és az utókor számára történő megőrzését.

Ennek első lépéseként, hazánkban hiánypótló módon, a megszüntetett vagy forgalomszüneteltetett vasútvonalak történetét, regionális szerepét, bezárásának okait és fejlesztési lehetőségeit dolgozom fel, és ezt egy négy részesre tervezett könyvsorozatban foglalom össze.

Építészként hiszem, hogy a mellékvonalak sajátos, szerethető hangulata a vidéki élet épített környezetének és kultúrtörténetének hasznos formálója volt. Célom, hogy ezt a világot a szélesebb közönséggel is megismertessem, a benne rejlő értékeket a felszínre emeljem és a köztudatban tartsam.

A könyvsorozat első kötete „Elveszett vasútvonalak – Közép- és Nyugat-Dunántúl” címmel már megjelent, bízom benne, hogy minden kedves leendő Olvasóm számára sok érdekességgel szolgál majd!